lauantai 22. maaliskuuta 2014

Lankalauantai


Kävin tänään Mamman tuvasta hakemassa valkoista ontelokudetta ja hieman vahvemman virkkuukoukun tuota kudetta varten. On nimittäin narkunut hyvin vaarallisen kuuloisesti minun muovinen virkkuukoukku. Puisilla napeilla yritän vauhdittaa yhtä pitkään kesken ollutta projektia, jossa vaadittaisiin hieman virkkaustaitoja. Olen nyt tuosta ontelokuteen virkkauksesta innostuneena hieman oppinut elämään yhteistyössä tuon virkkuukoukun kanssa. Peukaloni on kyllä eri mieltä asiasta..

Mamman tupaan mennessäni päätin että ostan tällä kertaa jotain lankaa, jolle ei ole käyttötarkoitusta etukäteen suunniteltu. Hypistelin pitkään erilaisia alpakka lankoja ja katselin puuvillalankoja, enkä osannut päättää mitä ostaisin. Joten päädyin helppoon valintaa, ja ostin sukkalankaa. Sille löytyy käyttöä aina!


Mukavaa lauantaita!

4 kommenttia:

  1. Kovin on kivat sävyt tuossa sukkalangassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kanssa! Harvoin ostan moinväristä lankaa mutta tuo oli kyllä niin kiva että tarttui mukaan.

      Poista
  2. Tosi kaunis lanka! Minulla on samoin, en koskaan osta lankaa jolle en jo kaupassa keksi käyttöä. Hyvin usein se käyttötarkoitus on muuttunut jo ennen kun pääsen kotiin saakka. Joskus kun on ollut oikein ihana lanka, olen hyväksynyt käyttötarkoitukseksi myös "teen tästä jotain". :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai ihana! Mun täytyykin ensi kerralla käyttää tuota "Teen tästä jotain!" -ajattelua! Välillä nimittäin oikein harmittaa kun olisi tarjolla kaikkia ihania lankoja ja mä en vaan pysty ostamaan mitään..

      Poista