keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Bloggauspaikka


Mun oma bloggauspaikka, telkkarin katselupaikka, neulontapaikka, torkkupaikka ja aika usein myös kuvauspaikka. Mun sohvankulma. Mun paikka.

Läppäri keikkuu usein sohvan käsinojalla tai sohvan vieressä olevalla rahilla. 




Sohva, TV-taso ja piano vievät suurimman osan tilasta ja mitenkään muuten ne eivät mahtuisi olohuoneeseen. Eli meillä ei tarvitse siirrellä mööbeleitä uuteen järjestykseen. :)


Käsityöt ovat mulla aina projektikassissa, samassa missä kuskaan neuleita työmatkoilla. Ketkun takia olen hirveän tarkka, ettei mitään jää vain lojumaan. Lankavarasto löytyy suljettujen ovien takaata, eli vaatehuoneesta.


Ketku hengailee yleensä mun seurassa. Nukkuu joko jaloissa tai vieressä sohvalla. Usein iltasella saa riekkumiskohtauksen, jolloin levittää kaikki lelunsa ympäri olohuonetta. Saan aina välillä heittää neuleet olan yli jonnekkin, kun tämä yksi Riehu-Petteri juoksee TÄYSII päin ja loikkaa mun yli sohvalle riehumaan. Kuvausta varten keräsin herran kaikki lelut kasaan, ja niitä löytyikin aikamoinen läjä.


Tälläinen on mun bloggauspaikka. Remonttipölyä löytyy vieläkin nurkista, mutta sitä saakin varmaan seuraan kuukauden siivota aktiivisesti pois, aina leijaillee jostain takaisin.


Ihanan aurinkoista keskiviikkoa!

4 kommenttia:

  1. Näyttää kivalta sun bloggauspaikkas :) Tai siis ylipäätään "oma paikka" :) Ja voi Ketkua, mitä hepuleita se saa :) Meille tollaset iltahepulit on ihan vieraita koirien suhteen.. Vaan kissoilla niitä ilmenee kellonajasta riippumatta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo meidän Ketku on ihan mahoton tapaus. Tänäänkin tuli iltaruoan jälkeen kiittämään ruoasta niin että loikkasi sohvalle mun viereen viskasi vinkulelun mun olkapäälle ja jäi siihen mun korvan viereen vinguttamaan lelua... Ketkulla oli selkeesti hauskaa, mulla ei ihan niinkään. Ja meillä ihan joka iltaisia nuo hepulit. Mennään ympäri kämppää ihan tuhatta ja sataa. :) Ei uskoisi että tuo täyttää kesäkuussa 6 v.

      Poista
  2. Oma paikka kotona on paras! Minulla se taitaa nykyisin olla keittiön pöydän ääressä, koska siinä on eniten valoa. :) Ketku vaikuttaa ihanalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mäkin usein kuvaan töitä keittiönpöydällä koska keittiön saa parhaiten valaistua! Ketku on ihan paras! Niin omalaatuinen ja omapäinen koira ettei toista löydy! ♥

      Poista