tiistai 18. helmikuuta 2014

Shoppailu piristää aina

Mennään vasta tiistaissa, mutta fiilis on kun olis koko työviikko jo takana. Työt siis imeneet täysin mehut, mutta onneksi Lankalinjalta saapui Neulojien yössä tilaamani langat ja tarvikkeet. ♥


Olen pitkään haaveillut noiden 3mm cubics pukkojen hankkimista. Ihanaa päästä seuraavaan projektiin kokeilemaan minkälaista noiden puikkojen kanssa on neuloa. Jokin aika sitten kerroin että kuljetan työmatkoilla mukana aina neuletyöt ja enemmän kuin usein silmukat lähtevät töistä karkuteille. Marjaana suositteli minulle puikottimen hankkimista ja siinä se nyt sitten on! Huomenna heti koekäyttöön! Iso kiitos vielä vinkistä!

Näiden lisäksi tilasin Neulojien yössä Titityystä KnitPron Symfonie vaihtopäitä ja 40 cm kaapelin. Ne vielä odottavat saapumistaan. Aivan ihania piristyksiä rankkaan viikkoon!

Tsemppiä alkaneeseen viikkoon!

3 kommenttia:

  1. Minulla on parit edelliset sukat vielä pyöreillä puikoilla ja vasta kun ne on valmiit, saan seuraaviin ottaa cubicsit käyttöön. Kummasti motivoi neulomaan. :)
    Toivotan puikottimelle monia hyviä työmatkoja. :)

    VastaaPoista
  2. Oiii ite tykkään iha hirveesti noista neliskanttisista! Niillä on paljon rennompi neuloo, kun ei tarvii pitää niin kovaa puikosta kiinni ja monet sanoo myös et niil tulee siistimpi käsiala jostaki syystä. Ite en oo viel nii paljoo neulonu noilla et sitä uskaltaisin sanoo omasta takaa, mut ihanat puikoit kuitenki on :) Mie NIIN liputan (tai puikotan xD) koivupuikkojen puolesta aina! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen vasta tänä vuonna löytänyt nuo koivupuikot ja olen kyllä tykännyt ihan hurjasti! En meinaa mulla puikoilla malttaa neuloa ollenkaan. Opettelin Magic loop tekniikankin ihan vain sen takia että pystyin neulomaan koivuisilla pyöröpuikoilla sukkapuikkojen sijaan. :) En tiedä miten maltan tehdä keskeneräiset työt valmiiksi ennen kuin pääsen noita neliskanttisia kokeilemaan. :)

      Poista